Stronę internetową można porównać do aerodynamiki auta. Drobna niedoskonałość ma wielki wpływ na wydajność.
Swoją stroną internetową dzielisz się ze światem zamieszczając jej adres na wizytówkach, w ogłoszeniach, na reklamach, czy po prostu udostępniając ją w sieci, gdzie potencjalni klienci wyszukują ją w Google. Ile osób, które wejdą na Twoją stronę skorzysta z Twoich usług? To zależy w pierwszym rzędzie od tego w jaki sposób Twoja oferta się prezentuje, a dopiero w kolejnym etapie decyduje o tym konkurencyjność i oryginalność Twojej firmy.
Za prezentację Twojej oferty odpowiada strona internetowa. Przemyślany układ, odpowiedni styl, ciekawe zdjęcia, żywa, soczysta treść wpływają na przejrzystość i atrakcyjność Twojej oferty. Precyzyjnie dopracowany kod, kompresja i optymalizacja wpływają na komfort przeglądania strony WWW oraz odczucie lekkości i stabilności. O to wszystko zadbamy!
Nieodłącznym elementem strony internetowej jest jej promocja. Generowanie ruchu wiąże się z inwestowaniem czasu lub pieniędzy i można to porównać do spalania benzyny. Jeśli strona WWW jest profesjonalna, nie zachęci odpowiedniej ilości osób do skorzystania z Twojej oferty, przez co zainwestowane w pozycjonowanie lub reklamy środki będą zmarnowane. To jak tankowanie auta z dziurawym bakiem. Profesjonalna strona musi przynosić dochód i jest to jej podstawowe zadanie.
Cechy profesjonalnej strony WWW, które wpływają na jej wydajność:
- Merytoryczna treść
Użytkownik szybko znajduje odpowiedzi na wszystkie swoje pytania, nie napotykając przy tym niechcianych, nudnych, czy męczących informacji. Przeglądanie strony pozostawia w użytkowniku poczucie zdobycia wartościowej wiedzy i zaspokojenia ciekawości. - Atrakcyjny wygląd
Przeglądając stronę, użytkownik doświadcza przyjemnych doznań wizualnych i pozostają w nim pozytywne wrażenia estetyczne, które wpływają na jego subiektywną ocenę Twojej oferty. - Intuicyjny układ
Użytkownik łatwo porusza się po stronie, wie gdzie znajdują się interesujące go informacje, które są rozmieszczone intuicyjnie. Użytkownik czuje się komfortowo, a korzystając ze strony odczuwa wsparcie oraz zrozumienie swoich potrzeb. - Dalekowzroczna koncepcja
Strona WWW przewiduje zachowania użytkownika i dostarcza mu właściwych informacji, uprzedzając jego działanie. - Ogólna efektywność
Użytkownik odczuwa satysfakcję, jest przekonany o tym, że Twoja firma rozumie jego potrzeby i spełni jego oczekiwania. Użytkownik czuje się pobudzony intelektualnie i zmysłowo, nieco zachwycony i zaintrygowany. Twoja oferta wraz z wizerunkiem Twojej marki zapada mu w pamięć na długo i staje się elementem, z którym chce się utożsamiać. Dzięki temu klient skorzysta z Twoich usług wcale nie ze względu na cenę, ale z chęci wcielenia Twojej marki do swojego osobistego świata.