grudzień 09 2020 0Comment

Wydajność strony WWW – od czego zależy?

Stronę internetową można porównać do aerodynamiki auta. Drobna niedoskonałość ma wielki wpływ na wydajność.


Swoją stroną internetową dzielisz się ze światem zamieszczając jej adres na wizytówkach, w ogłoszeniach, na reklamach, czy po prostu udostępniając ją w sieci, gdzie potencjalni klienci wyszukują ją w Google. Ile osób, które wejdą na Twoją stronę skorzysta z Twoich usług? To zależy w pierwszym rzędzie od tego w jaki sposób Twoja oferta się prezentuje, a dopiero w kolejnym etapie decyduje o tym konkurencyjność i oryginalność Twojej firmy.

Za prezentację Twojej oferty odpowiada strona internetowa. Przemyślany układ, odpowiedni styl, ciekawe zdjęcia, żywa, soczysta treść wpływają na przejrzystość i atrakcyjność Twojej oferty. Precyzyjnie dopracowany kod, kompresja i optymalizacja wpływają na komfort przeglądania strony WWW oraz odczucie lekkości i stabilności. O to wszystko zadbamy!

Nieodłącznym elementem strony internetowej jest jej promocja. Generowanie ruchu wiąże się z inwestowaniem czasu lub pieniędzy i można to porównać do spalania benzyny. Jeśli strona WWW jest profesjonalna, nie zachęci odpowiedniej ilości osób do skorzystania z Twojej oferty, przez co zainwestowane w pozycjonowanie lub reklamy środki będą zmarnowane. To jak tankowanie auta z dziurawym bakiem. Profesjonalna strona musi przynosić dochód i jest to jej podstawowe zadanie.

Cechy profesjonalnej strony WWW, które wpływają na jej wydajność:

  • Merytoryczna treść
    Użytkownik szybko znajduje odpowiedzi na wszystkie swoje pytania, nie napotykając przy tym niechcianych, nudnych, czy męczących informacji. Przeglądanie strony pozostawia w użytkowniku poczucie zdobycia wartościowej wiedzy i zaspokojenia ciekawości.
  • Atrakcyjny wygląd
    Przeglądając stronę, użytkownik doświadcza przyjemnych doznań wizualnych i pozostają w nim pozytywne wrażenia estetyczne, które wpływają na jego subiektywną ocenę Twojej oferty.
  • Intuicyjny układ
    Użytkownik łatwo porusza się po stronie, wie gdzie znajdują się interesujące go informacje, które są rozmieszczone intuicyjnie. Użytkownik czuje się komfortowo, a korzystając ze strony odczuwa wsparcie oraz zrozumienie swoich potrzeb.
  • Dalekowzroczna koncepcja
    Strona WWW przewiduje zachowania użytkownika i dostarcza mu właściwych informacji, uprzedzając jego działanie.
  • Ogólna efektywność
    Użytkownik odczuwa satysfakcję, jest przekonany o tym, że Twoja firma rozumie jego potrzeby i spełni jego oczekiwania. Użytkownik czuje się pobudzony intelektualnie i zmysłowo, nieco zachwycony i zaintrygowany. Twoja oferta wraz z wizerunkiem Twojej marki zapada mu w pamięć na długo i staje się elementem, z którym chce się utożsamiać. Dzięki temu klient skorzysta z Twoich usług wcale nie ze względu na cenę, ale z chęci wcielenia Twojej marki do swojego osobistego świata.

Write a Reply or Comment